piątek, 30 stycznia 2015

#InformacjeOne

Witajcie.
Tris//Beatrice <33 Moja nieustraszona. ♥
Obiecuję, że taka notka się nie będzie często zdarzała. Ale rozdziały mają się pojawiać w piątki, tak? Niestety, dwójka będzie jutro, nie wyrobiłam się, ale dużo się zdarzy. No więc, muszę was poinformować o złej wiadomości - trójka dopiero pod koniec lutego. Postaram się na dwudziestego drugiego. Przykro mi, ale mam ferie, i w poniedziałek wyjeżdżam, wracam dwudziestego. Przepraszam, liczę na was i na waszą wytrwałość. Dodam tu siebie z drugiego konta, to będę pisać, bo do tego mam zapisane hasło na lapku, a tak to go nie pamiętam... Więc te wyższe informacje mogą się okazać nie prawdziwe, bo mogę zdążyć z rodziałami, ale będę pisać bardzo krótko - podzielę się kompem z tatą, kuzynem i ciocią. Koszmar. 
Całuski przesyła wasza Pauline. :)

1 komentarz:

  1. Czekam na dwójkę <3
    Ale czy wytrzymam do 22 to niewiem.. będzie ciężko :(
    Kc <3

    Van ❤

    OdpowiedzUsuń